友情連結:

Friend link: Unique C

Sunday, June 20, 2010

我的皮革工具




↑以上係我大部分o既工具,由於數目較多,有待詳細介紹。
(不過比我更多工具既大有人在!!)
!! 突然發現漏左個鉸剪套(上圖右下角白色o個個)冇講,佢都係出自我手架! (成日用都唔記得介紹佢,佢知道一定好唔開心 :D)
-------------------------------------------
隔左咁耐都唔記得update返呢個post... 工具亦已經唔止上面幅圖嗰啲了...
睇住下面啲先!
(Please click to enlarge)

3 comments:

  1. 估唔到買買下都買左咁多野,要做多啲好東西出來,比我地開下眼界。

    ReplyDelete
  2. 我也想學自製皮革銀包, 如何起步呢? 可否交流一下?

    ReplyDelete
  3. 將個鉸剪套獨立開一個Post來介紹啦

    ReplyDelete

Thank you for your message!
For enquiry, please leave us your E-mail address for easy contact. Thanks.
如有查詢請留下email address以便回覆或電郵至 poleather@gmail.com. 謝謝!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...