友情連結:

Friend link: Unique C

Wednesday, December 8, 2010

兔毛拼牛皮啡色小袋 (製作過程)


冬天到,又係兔毛出動嘅時候!

上兩星期買左兩塊兔毛 (勁滑),終於做好喇!!

1. 畫紙樣,裁出牛皮&兔毛
2. 預備各部份如下:
左上: 裝飾扣    右上: 內里 (反出黎係方便大家睇)
左下: 兔毛 (袋身後幅,中間已縫上裝飾牛皮)   右下: 牛皮 (袋身前幅)



拼合一起的模樣
3. 將袋身前後幅背對背打孔後縫合 (抱歉! 沒有拍照)


4. 於裝飾牛皮條中打孔 (沖的大小需大於針扣的針的直徑) 作安裝針扣用

5. 安裝磁石扣


6. 內里前後幅背對背於袋口縫合

6. 於袋頂兩邊位置打孔及上氣孔

7. 扣上金屬鍊
我是裝飾用的金屬鍊,也可扣起做手挽!
金屬鍊可以放長側揹,亦可扣起做雙鍊手挽~
完成了!(感動落淚~~)
後記:未開工前我嫌兔毛有陣怪味(或"up"未)(我諗係佢喺布市場住太耐),膽粗粗聽布市場阿姐講用皂水輕輕手洗 (不可機洗),再喺網上見人地敎洗完後於陰涼處待乾 (不可用熱風吹或太陽哂,皮革會變硬),待乾時久唔久同佢梳下毛。好在呢個方法都ok,只係成塊發大左少少。
有勇氣或唔怕兔毛受傷者可以一試,不過兔毛做嘅衣物就唔建議,因為洗完可能會大咗個碼,都係乾洗安全啲~

No comments:

Post a Comment

Thank you for your message!
For enquiry, please leave us your E-mail address for easy contact. Thanks.
如有查詢請留下email address以便回覆或電郵至 poleather@gmail.com. 謝謝!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...